מי אני?

החזון שלי

שלום ילדים ושלום להורים. איזה כיף שנכנסתם לאתר החדש שלי!

אם אתם לא מכירים אותי עדיין אז אני רופש מזור או בשמי המקצועי  "רופש והגיטרה"… ואני מופיע לילדים ולהורים למעלה מ- 20 שנה בסיפריות, גני ילדים, מתנס"ים,אירועי חברה, קניונים, אירועים פרטיים וימי הולדת.

אני רואה בעבודה שלי עם ילדים והורים שליחות והחזון שלי הוא: ליצור חוויה מעצימה לילדים ולהורים על ידי מוסיקה חיה, הומור, הקשבה ורגישות.

מתוך הניסיון הרב שלי,למדתי לתקשר עם השנים עם כל סוגי הילדים וההורים ואני עושה זאת מתוך כבוד ועם הרבה הומור, אהבה ורגישות.

ערכי הליבה שלי

 יש כמה דברים שאני לא מתפשר עליהם בעבודה שלי עם ילדים     ואחרי .שנים של ניסיון הם נהיו חלק בלתי נפרד ממני ומגיעים איתי לכל מקום ולכל פעילות.

איך הכל התחיל?

מאז ומתמיד אהבתי לשחק עם ילדים.     אני זוכר שבתור ילד המצאתי משחק בחצר הגן. משחק של "שוטרים וגנבים"- הילדים מאד אהבו את המשחק וכולם רצו לשחק במשחק שאני המצאתי.    הייתי גאה בעצמי מאד כשכולם שיחקו במשחק שאני המצאתי.  כשהתבגרתי המשכתי באופן טבעי לאהוב ולשחק עם ילדים. הבנתי שדרך הילדים, הילד שבתוכי מקבל חיים, אהבה ושמחה ואין מאושר ממנו לשחק עם החברים. האהבה השניה שלי היא מוסיקה. מאז שאני זוכר את עצמי הייתי ילד מוסיקלי. בגן הייתי מחכה לשיעורי הריתמוסיקה עם האקורדיון וכבר אז הייתי שר… בבית הספר היסודי השתתפתי במקהלה והייתי שם הסולן ובתיכון התחלתי לראשונה לנגן גיטרה. הייתי מנגן ימים שלמים שירים על מיתר אחד  ולקח זמן עד שלמדתי לנגן ממש. אבל כל אותה תקופה לא עזבתי את אהובתי הגיטרה.   לימים היה לי ברור שאני חייב לשלב את שתי האהבות שלי ביחד: ילדים ומוסיקה וכך נהפכתי לרופש והגיטרה.  מעל 20 שנה אני מופיע בכל רחבי הארץ ,עשיתי אלפי הפעלות ומופעים וצברת ניסיון רב.      החזון שלי הוא להביא לילדים וגם להורים תכנים איכותיים וחינוכיים שמעצימים ומתובלים בהרבה הומור ומשלבים  ערכים כמו אהבה עצמית, הגשמה, הכרת תודה ועוד…מטרתי היא לרומם, לשמח ,לרגש,לרפא ,להעצים ולהפיץ אור ואהבה דרך המוסיקה והמופעים.