איזה כיבוד להכין למסיבת יום ההולדת של הילד או הילדה שלכם?

קבעתם תאריך למסיבת יום ההולדת של הילד או הילדה שלכם, הזמנתם את האורחים ועכשיו זה הזמן להתארגן. אז איזה כיבוד כדאי להכין לאירוע המרגש?

לכיבוד ביום הולדת יש 3 חלקים:

אם מדובר ביומולדת מגיל 4 5 ו- 6 והילדים הוזמנו לשעתיים

אז החלק הראשון שלילדים כמובן הוא הכי חשוב זה החלק של החטיפים והממתקים שבדרך כלל נהוג לפרוש על השולחן כבר בתחילת האירוע. איזה חטיפים ואיזה ממתקים? תלוי בכם כמובן. בגדול 3-4 סוגי חטיפים בתוספת ממתקים מכמה סוגים זה ושתייה שמתאימה לילדים זה בהחלט מספיק.

אבל אם חשוב לכם להגיש כיבוד בריא יותר אפשר להכין לילדים קערה עם פירות העונה חתוכים יפה. זה גם נראה טוב וגם בריא הרבה יותר.

קבלת הפנים של הילדים יכולה להתחיל עם שולחן הממתקים עד שההפעלה מתחילה אבל

כשההפעלה מתחילה אני ממליץ לכסות את הכיבוד כדי שהילדים יהיו מרוכזים בפעילות ולא בחטיפים או בסוכריות.

החלק השני הוא הפסקת האוכל שעושים לאחר המופע או ההפעלה. בחלק הזה אפשר להזמין פיצות לילדים או לחלק חצאי פיתות עם חומוס  או חצאי פיתות עם שוקולד לילדים.

אפשר להוסיף טרופיות או מיץ פטל מתוק. אם אתם מחלקים טרופיות לילדים ממליץ לכם להכניס את הקש לתוך הטרופית מראש כי הילדים מתקשים בזה.

אם מזמינים פיצות חשוב שתזמינו מספיק לכמות הילדים שהזמנתם אבל שימו לב לא להזמין יותר מידי ותזמנו את זמן הגעת הפיצות ביחד עם המפעיל.  ולפני שאתם בוחרים באפשרות הזאת רק תוודאו שאף ילד מהאורחים שהזמנתם לא אלרגי ללקטוז או לגלוטן ואם יש ילד כזה או ילדה כזאת תדאגו שגם לו יהיה אוכל שיתאים לו או לה.

ועוד משהו … תזמינו פיצות פשוטות רגילות או חלק עם זיתים כי זה מה שרוב הילדים אוהבים. פיצות עם אנשובי פחות יתאימו ליומולדת…

החלק השלישי והאחרון הוא החלוקה של עוגת היומולדת לילדים. אני ממליץ לעשות את טקס העוגה ולחלק אותה בסוף היומולדת ולא בהפסקת האוכל ולסיים איתה את האירוע.

החלטתם לעצב עוגה מיוחדת שקשורה למשהו שהילד או הילדה שלכם אוהבים? דמות מצויירת מהטלויזיה? גיבור על שהילד אוהב? עוגת כדורגל? עוגה בצורת גיטרה? או כל רעיון אחר? מצויין!  תדאגו רק שהבסיס של העוגה יהיה עוגת שוקולד פשוטה שילדים אוהבים.

ועוד משהו לגבי העוגה…

יש גם אפשרות ללכת לחנויות מתאימות ולהדפיס דף סוכר עם תמונה שאתם  בוחרים ביחד עם הילד באינטרנט.

ומה מתאים לגילאים הצעירים יותר?

אם אתם חוגגים יומולדת לילדים צעירים מתחת לגיל 3 אז מן הסתם התוכנית תהיה מקוצרת למשך כשעה ואז אפשר להתחיל או לסיים עם האוכל והעוגה תהיה בסוף.

לסיכום :

תאמו ביחד עם המפעיל את זמני הכיבוד והארוחות

הכיבוד צריך להיות פשוט וכזה שילדים אוהבים בלי יותר מידי התחכמויות  ותעצבו יפה את השולחן כך שיעורר מיד את תשומת הלב של הילדים שמגיעים.

אז מזל טוב לחוגגים.