איך בוחרים מקום ליומולדת?

קבעתם תאריך ליומולדת אבל אתם עדיין מתלבטים היכן לחגוג את האירוע? אצלכם בבית? בגינה של הבית? בבית של סבא וסבתא? בגינה הציבורית? או שאולי בחדר האירועים של הבניין?

אז מהו המקום המתאים?

אם הזמנתם מפעיל מקצועי אפשר כמובן להזמין את הילדים אליכם הביתה. עבור ילדים רבים זה חלק מהחלום שלהם להזמין את כל הגן אליהם הביתה. אין אושר גדול מזה והורים שמונעים מהילדים את האפשרות הזאת ,מונעים מהם חוויה מיוחדת ומרגשת.

הורים רבים בטוחים שהסלון שלהם לא מספיק גדול אז חברים יקרים אני רוצה לגלות לכם סוד קטן מתוך הניסיון הרב שלי: אין סלון בישראל שלא יכול לארח גן ליומולדת. קחו בחשבון גם שתמיד מגיעים 20 אחוז פחות ילדים ממה שמזמינים אבל לא חייבים להזמין את כל השכונה.

אם לסבא וסבתא יש בית גדול יותר ויש לכם אפשרות לעשות את המסיבה שם אז זה פיתרון מעולה.

אם אתם מתכננים לחגוג בפארק הסמוך לבית או בגינה ציבורית חשוב לבדוק מראש מול הרשות המקומית האם מותר לעשות שם אירועים ואם מותר להפעיל מוסיקה?

אם התשובה היא לא אז אל תיקחו סיכון ותעשו שם למרות שאסור ,כי רוב הסיכויים שיגיעו פקחים ויפסיקו לכם את היומולדת באמצע. יש מספיק פארקים וגינות שמותר לחגוג בהם –אז תבחרו בהם.

אם אתם בוחרים לחגוג בגינה ציבורית כדאי שתתרחקו ממתקני המשחקים כי סיבה הגיונית שהמפעיל יתחרה בהם..

אם הילדים מעל גיל 4 ואתם מזמינים מעל 30 ילדים אז הטבע הוא לא המקום האידיאלי לחגוג בו יומולדת עם פעילות שדורשת מהילדים ריכוז כמו קוסם, ליצן ,מופע מוסיקלי או כל מופע אחר כי לאף אחד אין סיכוי להתחרות בטבע, ילדים מחוברים חזק לצורך לרוץ ולשאוף אוויר.

  חדר אירועים של הבניין או מקלט גם הם יכולים להיות פתרון בתנאי שהאקוסטיקה שם לא גרועה ולרוב זה לא המצב…

אפשר כמובן להשכיר חדר אירועים במתנ"ס או בקאנטרי ויש אפילו בתי ספר שמשכירים מקומות לימי הולדת. זאת כמובן הוצאה נוספת אבל אם מתחלקים בהפקה עם עוד הורים זה מוזיל כמובן.

אז מזל טוב לחוגגים  ונתראה בשמחות.